üzleti szolgáltatások

A tudásunkkal nem csak a hagyományos könyvelői feladatokban, hanem a teljes üzletvitelben támogatjuk partnereinket.

Üzletviteli tanácsadás és döntéstámogatás

Üzletfejlesztési megoldások olyan vállalkozások számára, akik szeretnék tudni, hogyan lehet nagyobb az üzleti eredményük. 

Olyan cégvezetőknek nyújtunk gyakorlati üzletviteli tanácsokat, akik úgy érzik, hogy elvesztek a napi rutinfeladatok és az üzleti adminisztráció rejtelmeiben, ahelyett hogy saját ügyvezetői teendőikre fókuszálnának. Útmutatást adunk delegáláshoz,  az alkalmazottak motiválásához, illetve mindenek előtt az üzleti tervek és megvalósíthatósági tanulmányok elkészítéséhez. 

Ha nem lát tisztán...

Amikor úgy érzi, hogy nincs betekintése cége egyes területeinek üzleti folyamataiba, szeretné tudni hogyan lehetne a hatékonyságot és az eredményességet növelni.

Ha nem elég profitábilis...

Ha a termelési volumen vagy a dolgozók számának növekedése nem hozza meg a várt eredményt., nem érzi, hogy jó úton halad a vállalkozása. Segítünk a költségvetés elkészítésében és a terv/tény összehasonlításban.

Ha nincs kontroller a cégnél...

Ha úgy érzi, hogy támaszra van szüksége a hatékony vezetői döntések meghozatalában, de a saját csapatában nincs meg erre a megfelelő szakember.

menedzsment tanácsadás

Hogyan és milyen módszerekkel dolgozunk?

Külső tanácsadóként visszajelzést adunk arról, hogy merre halad a vállalkozásod. Megvizsgáljuk, hogy az üzleti terv és annak megvalósulása milyen akadályokba ütközik, mik az eltérések okai és milyen lehetőségek vannak a jövőre nézve. 

Minden esetben a főkönyvi adatok áttekintésével, üzleti folyamatok és szabályzatok  megismerésével kezdődik a munkánk. Ezt követően üzleti elemzést és megoldási stratégiát készítünk, melyet konzultációk keretében részetesen is egyeztetünk. A folyamat végén segítséget nyújtunk a stratégia gyakorlati megvalósításában.

Pályázatírás, projektmenedzsment szolgáltatás és projekt asszisztencia

Ha a megálmodott fejlesztést forráshiány miatt nem tudod megvalósítani,  akkor pályázatfigyelő és pályázatíró szolgáltatásunkkal segítünk megvalósítani céljaidat. 

Figyelemmel kísérjük az ügyfél igényeinek megfelelő pályázati lehetőségeket, és segítünk kiválasztani a megfelelő támogatási formát. A projekttervezés szakaszában segítünk az üzleti terv elkészítésében, projektötlet kidolgozásában,  a pályázati dokumentumok, pénzügyi és gazdasági dokumentumok előkészítésében és végül a pályázat benyújtásában. 

Szakmai tanácsadást és projektfelügyeletet biztosítunk a megvalósítás ideje alatt.

PROJEKT FIGYELÉS

Felkutatjuk partnereink számára a fejlesztési elképzelésekhez illeszkedő támogatási lehetőségeket!

PROJEKTTERVEZÉS

Elvégezzük a fejlesztési elképzelés pályázati felhíváshoz való hozzáigazítását. Ismerjük a pályázatok bonyolult követelményrendszerét és megtaláljuk partnerünk számára az optimális megoldást.

PÁLYÁZATÍRÁS

A projekt részletes bemutatása és a szükséges dokumentumok beszerzése és összeállítása. Pályázatírás előtt minden esetben ingyenes előminősítést végzünk.

PROJEKTMENEDZSMENT

A támogatási szerződés megkötésétől a záró kifizetési kérelem elfogadásáig, majd a fenntartási időszak végéig segítjük partnereinket, megkönnyítve és meggyorsítva ezzel a pénzhez jutás folyamatát.

A leghatékonyabb kombináció, ha a könyvelőd a projektmenedzsered.

PROJEKTMENEDZSMENT

A forrás elnyerését követően sem engedjük el a kezed. A támogatás lehívását, a projekt sikeres megvalósítását és a követelményrendszernek megfelelő zárást rengeteg buktató gátolhatja, a projektmenedzsment szakasz éppen ezért bonyolultabb, mint ahogy az ember elsőre gondolná.

Összességében a támogatási szerződés megkötésétől az utolsó kifizetési kérelem elfogadásáig, majd a fenntartási időszak végéig segítjük ügyfeleinket az elnyert támogatások lehívásában, megkönnyítve és meggyorsítva ezzel a pénzhez jutás folyamatát.

  • Projekt Előrehaladási Jelentések és Kifizetési Kérelmek elkészítése

  • Kapcsolattartás a kiíró és a monitoring tevékenységet végző szervezetekkel 

  • Pályázó segítése a projekt pénzügyi elszámolásában

  • Projektmegbeszélések lebonyolítása

  • Helyszíni ellenőrzéseken való részvétel

  • A projekthez tartozó szükséges dokumentációk (támogatási szerződés) módosítását, elkészítését

  • A projekt teljes fenntartási időszakában szükséges jelentések elkészítését.

ha még ez sem volna elég...

Meglévő ügyfeleink számára bevezetett új szolgáltatásaink

Főnök 0-24

0-24 elérhetőség, azonnali akut válságkezelés, azonnali telefonos és személyes cégképviselet.

Számla gond

Rendszeres számláidat számlázóprogramban elkészítjük, hogy ne kelljen annyit agyalnod. Kézi számlák esetében online számla adatszolgáltatás.

Papír nélkül

Leginkább a környezet védelme érdekében. Régi vágyunk, hogy papírmentes irodában dolgozhassunk. 10 % kedvezmény a havi díjból, ha partner vagy és minden digitálisan megy.

Tárhely figyelés

Ha frászt kapsz az ügyfélkaputól és kiver a víz a nav-os üzenetekről… Kezeljük a tárhelyet, átvesszük a leveleket, 24 órán belül érthetően, magyarázattal kiegészítve továbbítjuk neked őket.

Online asszisztens

Szkennelés, gépelés, postázás, irodai adminisztráció. Hírlevelek, névjegykártyák, szórólapok, logók szerkesztése. Weblaptervezés és honlapdesign. Árajánlatok, szerződések, dokumentum minták szerkesztése. Akár egy napi kávé áráért.

ZÉTI Könyvelő Iroda - ZÉTI Work Team Kft.

Adószám: 28757272-2-03

Székhely: 6346 Sükösd, Árpád Vezér utca 54.

Cégjegyzékszám: 03-09-134034

Bankszámla: MKB 10300002-13205227-00014902