KÖNYVVITELI SZOLGÁLTATÁSOK

Mentoráló könyvelőt keresel?

Jó helyen jársz.

Teljeskörű könyvviteli szolgáltatások induló és meglévő kis- és középvállalkozások (Kft., Bt.), nonprofit szervezetek, illetve egyéni vállalkozók részére

Fő szolgáltatásunk a cégek és egyéni vállalkozások, valamint civil szervezetek egyszeres, vagy  kettős könyvvezetése, valamint a számlák, bizonylatok és egyéb dokumentációk számviteli törvény előírásainak megfelelő formában történő rögzítése és dokumentálása. 

  • Számviteli bizonylatok jogszabályi megfelelőségnek ellenőrzése, gazdasági események könyvelése, analitikus nyilvántartások vezetése
  • KATA alanyok bevételi és egyéb nyilvántartásainak vezetése
  • Az adó- és egyéb jogszabályban meghatározott bevallások elkészítése, benyújtása
  • Adatszolgáltatások összeállítása, benyújtása
  • Éves beszámoló, egyszerűsített éves beszámoló összeállítása, rendszeres riportok és közreműködés a társaság könyvvizsgálóival
  • Közzététellel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Vállalkozás vezetőinek folyamatos tájékoztatása az adó és járulék kötelezettségekről, vállalkozást érintő adó- és egyéb jogszabályok változásairól
  • Felmerülő számvitelii kérdésekben tanácsadás
  • Vállalkozás vezetői által kért kimutatások elkészítése
  • Célzott számviteli átvilágítás, újrakönyvelés
  • Nem igényel személyes kapcsolattartást az iratok átadás-átvétele, szolgáltatásaink elektronikus kapcsolattartással is elérhetőek. A könyvelési anyagot többféleképpen is eljuttathatod hozzánk (szkennelve, fotózva, elektronikusan továbbítva emailen, Google tárhelyre feltötlve, vagy fájlküldő alkalmazáson keresztül, futárszolgálattal, postán), ahogy neked a legkényelmesebb.
  • A feldolgozott bizonylatok strukturált rendszerben bármikor előkereshetőek, exportálhatóak, az adatszolgáltatások szintén elektronikusan történnek.
  • A kimenő számláidat letöltjük a számlázóprogramból.
  • Természetesen, ha a hagyományos ügyfélkapcsolatot rézsesíted előnyben és a személyes találkozókhoz ragaszkodsz, esetleg és egy jó kávé mellett szeretned átadni a könyvelési dokumentumaidat, annak sem vagyunk ellenére.

A könyvelőd lehet több, mint egy átlagos könyvelő: veled együtt ötletelünk a stratégiádon és veled gondolkodunk, a legjobb tudásunk szerint segítjük a felmerülő problémák megoldását, közvetlenül és egyszerűen kommunikálunk. Érthetően elmagyarázzuk a téged érintő adózási jogszabályokat.

Konzultációink során arra törekszünk, hogy te mint vállalkozó megértsd a saját könyvelésed alapjait, átlásd az összefüggéseket, lehetőségeket, ezzel segítjük hogy jobb döntéseket tudj hozni.

Számos extra szolgáltatást is nyújtunk, hogy már az indulás is gördülékenyen menjen!

Vállalkozni szeretnél, de nem tudod hogyan kezdj neki?

Fontos gazdálkodási tudnivalók átbeszélése, gazdálkodási forma és adózási lehetőségek kiválasztása, mentorálás

Legyen szó egyéni- vagy társas vállalkozásról, a sikeres cégalapítás titka a könyvelővel, adótanácsadóval való előzetes konzultáció.  

Számtalan alkalommal előfordul, hogy a cégalapítás vagy az egyéni vállalkozóvá válás után derül fény arra, hogy a fontos adózási kérdésekre hibás vagy hiányos volt a válasz. Ez jelentősen befolyásolhatja a vállalkozás működését, utólagosan nehéz és  nem utolsó sorban költséges a javítás.

Sok hasznos tanáccsal tudjuk segíteni a helyes döntés meghozatalát. Segítünk az ügyvéddel való kapcsolatfelvételben, megfelelő alapító okirat előkészítésében, a cégbírósági bejegyzés ügyintézésében, illetve vállaljuk a hatóságok (pl. Önkormányzat, KSH, NAV) felé való kötelező regisztrációk, adatszolgáltatások benyújtását is.

Miért bízd ránk céged könyvelését?

MEGFIZETHETŐ

A végleges havi díj egyéni konzultáció alapján kerül megállapításra. Minden esetben egyedi igényre szabott árajánlatot készítünk. Az árat olyan tényezők befolyásolják, mint a vállalkozás mérete, alkalmazottak létszáma vagy a havi tranzakciók száma.

MEGBÍZHATÓ

A könyvelésen kívül többletszolgáltatásokat is kínálunk: ügyfeleinket személyre szabott asszisztensi feladatok ellátásával, háztól-házig szolgáltatással, ha szükséges válságkezeléssel segítjük, annak érdekében hogy arra koncentrálhass, amiben igazán jó vagy.

LELKIISMERETES

Ha szeretnéd, hogy a könyvelésed naprakész legyen, az adatszolgáltatásaid határidőben megérkezzenek a hatóságok részére, keress bennünket bizalommal. Fontos tudnod, hogy mi nem csak adatrögzítést végzünk, hanem folyamatosan jelen vagyunk céged hétköznapjaiban. PM regisztrációval rendelkezünk.

DIGITALIZÁLT

Szeretnénk kihasználni a digitalizáció előnyeit, ezért azon vagyunk, hogy digitalizált papírmentes irodában dolgozzunk. A távkönyvelésnek köszönhetően a távolság nem akadály, így földrajzi korlátok nélkül lehetsz a partnerünk, az ország bármely pontján lehet a székhelyed.

SZOLGÁLTATÁSAINK TELJESEN ONLINE IS ELÉRHETŐEK

Áraink tájékoztató jellegűek. A leendő ügyfél feltérképezése és az igények felmérése után minden esetben egyedi árajánlatot készítünk.

egyéni vállalkozóknak

Már havi 10.000 Ft-tól

társas vállalkozásoknak (AAM)

Már havi 15.000 Ft-tól

társas vállalkozásoknak (áfakörös)

Már havi 23.000 Ft-tól

civil szervezeteknek

Már havi 10.000 Ft-tól

ZÉTI Könyvelő Iroda - ZÉTI Work Team Kft.

Adószám: 28757272-2-03

Székhely: 6346 Sükösd, Árpád Vezér utca 54.

Cégjegyzékszám: 03-09-134034

Bankszámla: MKB 10300002-13205227-00014902